onsdag 14 augusti 2013

SOMMAR PÅ LANDET


Det blev ju inte speciellt mycket bloggande när jag och tjejerna var i Sverige i juli. Jag tog en ganska rejäl time out och ägnade mig åt annat istället. Men nu när jag är ute ur min bubbla igen så är det dags att bildbomb lite.

Vi startade ju vår Sverige-vistelse med några dagar ute på landet. Lite bilder därifrån har ni ju redan kunnat se här, här och här. Men här kommer några till.


Tid för familjespel.

Tid för gos och lek.

Mer spel.

Vi drack grön smoothies och champagne.

 (Alltför) Ljusa sommarnätter.

 Alla var inte badkrukor.




Även solen var där. Det tackar vi för.

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Underbart ni haft det! Härliga bilder. Så skönt att vara tillsammans. Den bubblan vill man stanna i!!

KRAM

ExPIAtriate sa...

Det ser harligt ut! Sommar och sol pa landet, umgange med familj och vanner. Sa som det ska vara!
Kram!

Martina sa...

Lotta-
Precis sa är det!
Kramar

Expiatriate wife-
Ja det var en härlig semester! Och ett stort plus med solen och värmen dessutom.
Kramar