måndag 12 oktober 2009

HEM OCH SOVA - VOILA!


Vaknade i natt igen av att jag hade ont i magen igen.

Less pa att ha ont i magen.

Och trött för att jag inte sovit ordentligt.

När jag i morse sa till Emma att jag var trött sa sa hon sa rakt och ärligt som bara ett barn kan göra: "Men när du har skjutsat oss till skolan sa kan du ju bara aka hem och sova! Du behöver ju inte ga och träna, det är ju bara att du säger att du är sjuk, voilà!"

Ibland kanske man borde vara lika spontan som ett barn?!

Men spontaniteten fick vänta...

Jag undrar vad min gympaledare hade ätit till frukost i morse? Hon hade energi för hela gruppen och vi var totalt slut efterat.

Sen blev det storhandling pa Carrefour. Som vanligt, lyckades jag fa tag pa en vagn som, när den nästan var full, var jättesvarkörd och ville rulla helt snett hela tiden.

Vad har jag gjort mer idag?

Gatt igenom medecinskapet; rensat ut allt gammalt och skrivit upp allt som maste inhandlas.

Läxläsning.

Haft i lusschampo i mitt och Emsans har. För säkerhets skull. Men det verkar som om Bianca inte har nagra längre. Skönt.

Mat, tvätt....det vanliga.

Nu ska jag hälla i mig resten av Coca-Colan som jag köpt, det ska ju hjälpa mot ont i magen (?!) och hoppas att jag inte behöver vakna i natt!

Inga kommentarer: