fredag 16 oktober 2009

PIGG IGEN!


Efter en städ-och strykdag igar, plus en vecka med mycket jobb, var jag totalt utmattad i gar kväll och unnade mig en kväll med film och lite läsning. Det var en film (inte värt att nämnas för det var inget bra) och böcker som jag lanat om typ 5 ganger pa biblioteket för att jag aldrig haft tid att se/läsa dem!

Idag känner jag mig mycket piggare igen, skönt!

Ska bara sitta hemma och jobba idag tills det är dags att hämta barnen i skolan och sen ikväll blir det ridning.

Kan tala om att hösten nu definitivt är här! I morse var det bara 10 grader ute och igar kväll satte vi pa värmen för första gangen! Burr!!

Men nu är det bara en vecka kvar tills det är lov och vi ska till solen och värmen igen!! Längtar!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Jag är så glad att du tog en alldeles egen kväll och pysslade om dig. Det är orecis vad du säger att jag skall göra ibland.
Puss Mam