fredag 2 oktober 2009

HOTMAIL HAR FATT FNATT


Min hotmail lever visst sitt egna lilla liv idag...

När jag loggade in för att kolla mina mail nyss, sa upptäckte jag till min förvaning att jag (hotmailen) visst hade skickat automatiska mail borta-pa-semester mail till alla mina kontakter. Ännu konstigare var att mailet var pa engelska och babblade om nagon som hade en vän som har en site för elektroniska prylar, i Kina, tror jag det var?!

Antingen sa har min hotmail fatt fnatt eller sa har den kanske fatt virus, igen?! Suck.

Det var i alla fall inte jag som skrivit det här konstiga mailet och skickat ut det till alla mina kontakter!

2 kommentarer:

Liz sa...

Haha, det forstod jag! Jag deletade mitt pa en gang, man fattade att det var virus eller skrap. Konstigt anda det blev med elektroniska prylar etc....;) Tack for ditt email forresten - det varmde!!! ;) Du ar en underbar van! Stor kram

Anonymous sa...

Ja jag fick det både till min hotmail och till min jobbmail, intressant med datorer! :)
Vi har dator till och från just nu, håller ju på och tapetserar så då är datorn avstängd och alla sladdar och allt är nerpackat eller täckt under plast och papper. Blir så fiiiiint :) Nu är sovrummet klart och det blev verkligen ett helt nytt rum. Imorgon blir vardagsrummet klart.
Mysigt med att ni fortfarande kan bada, här har det regnat och i fredags haglade det tom.
Kramis C.