lördag 7 november 2009

BACK HOME


Kom tillbaka fran solen i onsdags.

Landade pa flygplatsen i Nice klockan 13.00 efter varit pa resande fot i ca 24 timmar.

Klockan 16.00 stog vi nere i garaget med startkablar i högsta hugg för att fa igang S bil som var helt död.

Efter att ha bytt bilbatteri och ätit middag (lunch för oss) pa McDonald's sa akte vi och handlade mat pa Carrefour.

Med var jetlag i kroppen var det som om vi handlade mat mitt i natten...

Barnen stupade i säng när vi kom hem och vi somnade framför en film.

I torsdags började skolan/jobbet igen.

Det är inga problem att stiga upp pa morgonen, vi vaknar runt 5! Däremot är vi supertrötta pa kvällarna.

I torsdags kväll gjorde jag ett nytt försök för att se färdigt filmen som jag började se pa i onsdags, men jag somnade igen.

Igar kväll, efter skolan, ville barnen aka till ridningen och det gick jättebra men sa fort vi satt i bilen och var pa väg hem igen sa somnade dom.

Idag har jag och barnen akt runt i hela stan för att köpa vinterstövlar och skor, det blev en del kläder till barnen ocksa. Jag tror vi akte i väg vi 10-tiden och var inte hemma förrens vid 17!

Nu sover barnen sen länge, Bianca ville absolut vara uppe och se pa tv i kväll men det dröjde inte länge förrens hon sov.

Sa fysiskt är vi hemma igen, efter en härlig semester i solen, men mentalt är vi fortfarande pa andra sidan jordklotet (nästan)!

Inga kommentarer: