torsdag 26 november 2009

DAG PA STAN

I morse gick bada tjejerna, fulla av energi, till skolan. De var extra glada för att idag skulle det vara en amerikansk meny till lunch; caesarsallad till förrätt, hamburgare till varmrätt och popcorn med vaniljsas (????!) till efterrätt.

Själv akte jag ner till stan efter att ha lämnat sessorna i skolan. Först gick jag till min ögonläkare för kontroll (allt som vanligt) och sen var jag "tvungen" att vara kvar nagra timmar i stan eftersom jag hade totalt dilaterade pupiller och inte kunde köra hem innan de gatt tillbaka igen.

Jag passade da pa att ga i affärer och köpa mina första julklappar! Alltid nagot.

Tog även en titt in i min favvoaffär Esprit. Som vanligt sa hittade jag en massa trevliga saker där!! Men jag var duktig och köpte "bara" tva stycken skärp.

1 kommentar:

Sis sa...

när du kommer hem blir det mer än bara två skärp, nu när de öppnat en tvåvåningsaffär i centrum :)

Du... dilaterade... vad är det för ord du har börjat använda på slutet. Du får nog läsa lite svenskaböcker tror jag! Puss på dig!