onsdag 25 november 2009

FEBERFRI

I morse var även Bianca feberfri och har dessutom varit det hela dagen!

Hon fick dock fortsätta ligga i var säng och vila hela förmiddagen medan jag hjälpte Emma att komma i kapp med alla läxorna.

Pa eftermiddagen fick även Bianca börja göra lite läxor innan vi sen akte till Lenval-sjukhuset för att behandla Biancas vartor med laser. Lilla gumman, hon hade oroat sig hela dagen för det här. Trots att det visst gjorde lite ont sa gick det fort och hon var sa duktig. Vi fick alla ha pa oss jättehäftiga (not) bla glasögon, ungefär som bla cyklop (det kanske är bla för att matcha sjukhuset, vad vet jag?!).

Här pa Lenval föddes Bianca en solig dag i juli för 9 ar sen. Även "Brangelina" födde (Angelina födde och Brad hejade väl pa) sina tvillingar här en dag i juli för ungefär ett ar sen.

Nu ligger i alla fall mina sma prinsessor i sängarna och sover sött. I morgon är de nog redo att ga tillbaka till skolan.

1 kommentar:

Sis sa...

ojoj är de friska nu och jag som skickat en "krya på er present" till dem idag... jaja då får det väl bli en trevlig helg present istället! Skönt att höra att de är friska!
Själv har jag varit och sjungit ikväll, fick sjunga lite julsånger nu, trevligt!
Imorgon är det jobb igen, måste säga att jag tyvärr är väldigt disträ just nu på jobbet... har väl att göra med att jag varit tvungen att fatta lite andra beslut men förra veckan var jag så otroligt produktiv så jag lever lite på det ännu haha!
Sov sött!
Puss och kram C.