tisdag 3 april 2012

CRAVING


Jag är verkligen en periodare.

Jag har ofta "pippi" (undrar om det verkligen är ett riktigt uttryck eller om det bara är ännu ett av mammas konstiga uttryck som man inte har en aning om vart de kommer ifran?) pa nagonting som jag vill äta hela tiden under en viss period innan jag tröttnar och jag far "pippi" pa nagonting annat.

Min senaste craving är japan mix! Fraga mig inte varför...

Hann inte ens tag nagot eget kort pa det innan jag at upp det sa det fick bli en bild fran google.

4 kommentarer:

Sahra sa...

Får du tag på det i Nice eller köpte du med dig från Sverige. Jag är också lite periodare. Iallafall när det kommer till snacks. Just nu är det bara Marabou strawberry cheececake. Handlar inte ens finpralinerna på bästa stället i stan.

Martina sa...

Japp de finns att köpa i Nice!
När jag är i Sverige frossar jag pa mazariner, skagenröra, varmkorv, lösgodis....!

Sis sa...

Mamma brukade alltid köpa det här förut, det är gott!! Men som sagt dina andra cravings kan jag va utan, nja kanske inte lösgodiset då men mazariner och dill chips... knasboll!
Puss C.

Martina sa...

Sis-
... eller chokladbeskvier, kanelbullar och Rocky Road glass! Bara en massa nyttiga saker.
Kram