fredag 13 april 2012

TILLBAKA I NICE


Igar morse gick vi upp tidigt för att ta morgonflyget ner till Nice igen. Vädret i Stockholm var gratt och kallt och regnet hängde i luften. Och sinnesstämningen var väl inte mycket bättre den...

Resan ner gick bra och redan pa eftermiddagen akte jag och Emma till Carrefour för att fylla pa i kylskapet. Resten av dagen gick at att förbereda gympaväskan, skolväskorna och annat inför vardagen som drog i gang för oss igen idag.

Nu är träningen avklarad och jag har haft en försäkringsexpert här hemma, angaende vart bortblasta terasstak. Nu ska jag fa i mig lite lunch innan jag tar mig an att tömma resväskorna sa att jag snart kan fylla dem med sommarkläder i stället!

Bild fran google.
Härlig strandoutfit som jag gärna skulle stoppa ner i min resväska.

2 kommentarer:

Liz sa...

Snygga saker!! Skulle passa dig perfect pa en strand i Mexico!!

Martina sa...

Ja, önskar att jag hade alla sakerna pa bilden med mig i väskan!
Kramar