fredag 20 april 2012

GRATTIS MAMMA!


Idag vill jag önska min älskade mamma ett stort grattis pa hennes födelsedag!

Vi förfirade lite med en massa onyttiga godsaker när jag och barnen var i Sverige sist och i sommar ska vi ta igen det (bade det onyttiga och födelsedagsfirandet) med att efterfira med en skön spa-dag.

Varje ar missar jag min mammas födelsedag eftersom den ligger i en period da vi aldrig är i Sverige och det känns alltid trakigt. Men i ar känns det naturligtvis extra ledsamt att vi inte kan vara med och fira mamma pa hennes födelsedag. Men jag hoppas att hon känner att vi tänker väldigt mycket pa henne och att vi önskar henne en fin dag.

Grattis finaste mamma!

7 kommentarer:

Sis sa...

Världens underbaraste mamma!! Alltid så fantastisk omtänksam och varm, klok och rolig och om inte det räckte även så snygg!! Lovar att fira henne idag när du inte kan vara här med oss och fira sis! Pussar och kramar till er båda

Liz sa...

Stort Grattis till Karin! Hoppas att solen skiner lite extra pa dig idag! Stor kram

Liz sa...

Hoppas ni kom ivag utan problem pa er resa och hoppas ni far "Safe flights and happy landings!" Tanker pa dig - koppla av och njuuuut av semestern! Kramar

Sahra sa...

Hoppas ni får en alldeles underbar semester. Det är klart ni får. Njut av sol och bad och värme och god mat och tid tillsammans. Kram

Martina sa...

Sis-
Instämmer i allt du skriver.
Jag är säker pa att ni firade henne ordentligt!

Martina sa...

Liz-
Tack för gulliga hälsningar!
Vi har haft en toppenbra semester!
Jag försöker höra av mig sa snart som möjligt.
Kramar

Martina sa...

Sahra-
Tack för hälsningar!
Vi har haft det superbra!
När är det du aker till NY?
Kramar