måndag 2 april 2012

MANDAG


När klockan ringde i morse kändes det som att jag inte alls hade sovit färdigt. Men vad gör man? Det är bara att ta sig i kragen och stiga upp.

Jag startade mandagen och veckan med ett langt och skönt, läs jobbigt, träningspass.

Fortsätter dagen med att braka med arbetarna som haller pa att laga taket pa andra sidan om var terass och därför har flyttat kablarna som gar fran var parabol in till vara TV-apparater vilket gör att vi inte har nagon signal längre och alltsa inte kan fa in nagra sändningar till TV:n.

Men eftersom de här arbetarna inte verkar vara nagra Einsteins sa har de mycket svart att se sambandet mellan "ni har rört kablarna-min TV fungerar inte-ni maste fixa det". De fortsätter att gräva grus sa att dammet yr och jag ringer till var vakt som inte är hemma men som lovat att komma förbi lite senare idag.

Jag hoppas han kommer fixa problemet för annars vet jag nagon som inte kommer bli glad ikväll.

Nu ska jag städa badrummen.

Och det här är bara början pa veckan...


Bild fran google.

1 kommentar:

Sahra sa...

Garfield.....älskarn