måndag 16 april 2012

STRESS


Hela den här dagen har gatt at att tvätta, stryka, ga igenom kläder, planera, skriva listor, ringa samtal och mycket mycket mer.

Egentligen ska jag absolut inte klaga. Allt det här har ju ett positivt mal. Semester.

Men just nu känns det malet väldigt langt borta och det jag känner är mest stress.

Och samtidigt känner jag att jag inte riktigt klarar av stressen sa bra just nu. Den gör mig bara ännu mer stressad och jag har mest lust att stoppa huvudet i sanden och blunda och vänta tills allt är över.

4 kommentarer:

Liz sa...

Ta inte pa dig for mycket, det blir sakert en jattefin semester anda! Men jag vet ju att du liksom jag sjalv ar valdigt nogrann och lite perfektionist och det ar svart att slappa..

Hoppas du snart kan koppla av om inte annat sa nar ni landat i sol och varme! Da kan du sticka tarna i sanden istallet! Stora kramar!!

eastcoastmom sa...

Andas! Jag vet hur det är, själv alltid lite småstressad innan semester, speciellt om man reser nånstans där man inte säkert vet att "allt" finns.

Martina sa...

Liz-
Jepp, absolut är vi bada sadana, pa gott och ont kanske?!
Men just nu är det extra svart att stressa pa och planera allting i snabb takt da tankarna hela tiden är nagon annanstans och jag är lite nedstämd.
Men väl framme pa semestern sa blir det säkert jättebra och jätteskönt!
Stora kramar

Martina sa...

Eastcoastmom-
Ja visst är det precis sa! Men som sagt, det blir nog bra när vi väl är pa plats!
Kramar