tisdag 17 april 2012

KÖER ÖVERALLT


Jag tror att min telefon har börjat leva sitt egna lilla liv; ibland gar det inte att trycka pa den (touchscreen) för att den laser sig pa nagot sätt och i morse ringde alarmet ungfär 5 ganger för att jag pa nagot underligt sätt visst hade lyckats programmera alarmet sa manga ganger?!

Inte en chans att jag försov mig i morse i alla fall!

Efter att ha lämnat tjejerna i skolan sa har jag akt runt och gjort en hel del ärenden. Men det tog längre tid än beräknat för det var sa himla mycket bilköer överallt.

Gamla Haut de Cagnes i Cagnes-sur-Mer i bakgrunden.
Köigt även pa motorvägen.
Idag har vi i alla fall varmt och stralande sol sa jag hoppas att det ger mig mycket positiv energi sa att jag far riktig fart pa mig och att det haller humöret pa topp!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å härligt att solen och värmen kommit igen!! :-) Och bra att du gjort en massa ärenden. Man brukar oftast känna sig så "bra" efteråt då. Duktig på ngt vis. :-)
Kramar!!

Martina sa...

Ja, vi har ett riktigt aprilväder just nu; ena stunden är det varmt och soligt för att nästa vara kallt och regnigt.

Ja, jag har en massa listor överallt; ringa, handla, göra, packa....och det känns skönt när man kan bocka av en hel del. Som du säger, man känner sig duktig da!

Kramar