tisdag 23 april 2013

BARA MAMMA OCH JAG


Igår hade jag en egendag tillsammans med mamma och vi bestämde oss för att åka in till stora staden och gå på Fotografiska. Det var härligt att komma in till stan och se och njuta av vackra Stockholm igen (note to self: åka in till stan lite oftare när jag är i Sverige). Och Fotografiska var verkligen värt besöket. Inte bara för att se på alla fina fotografier men även för att njuta av den vackra utsikten från restaurangen. En perfekt mysdag på tu man hand med mamma!





















5 kommentarer:

Annika sa...

Fotografiska är verkligen fint.
Jag var där i somras och tog ungefär likadana bilder som du och ÅT den räksallad du år :-)
Visst är det Fotografiska som har potatis i sin räksallad?
SÅ god.
Gillar verkligen deras restaurang.
Jag är i stan ofta då jag är hemma (har fldrahemmet i Bromma). Men min syster bor på Kungsholmen så jag är där nästan varje dag då jag är i Sve.
Ja, Sthlm är verkligen SÅÅÅ vackert!!
Kramar!!

Saltistjejen sa...

Så fina Stockholsbilder. Jag får nästan lite hemlängtan till en av de vackraste städer jag vet :-) Fotografiska har jag inte varit på än men den står på min "vill-göra-lista" i Stockholm. Helt klart.
Kram!

Martina sa...

Annika-
Ja det är potatis i deras räksallad, så god!
Ja deras restaurang och framför allt utsikten är ju halva nöjet på Fotografiska!
Jag tror man njuter mer av Stockholm nu när man inte bor där!
Kramar

Saltistjejen-
Ja Stockholm är ju så vackert och jag ska verkligen bli bättre på att åka in till stan och njuta av Sthlm när jag är i Sverige.
Fotografiska är absolut värt ett besök!
Kramar

Channal sa...

Kvalitétstid är så värdefullt! Mor/Dotter! Ett fantastisk museum, ett av mina favoritställen!

Fin dag ni fick tillsammans!!
KRAM!! Anna

Martina sa...

Channal-
Jag vi hade verkligen en jättemysig eftermiddag tillsammans!
Kramar