söndag 28 april 2013

HEMFÄRD


Efter tva jättemysiga veckor i Sverige tillsammans med familj och vänner och trots det inte alltid sa variga vädret sa var det idag dags att dra hemat igen.

Pa Arlanda passade vi pa att ta en titt i den nya Victoras Secret-butiken, men jag tycker nog att all hype kring VS är ganska sa överdriven och vi gick tomhänta därifran.



Resan gick snabbt och jättebra. Vi hade inte ens hunnit taxa ut till startbanan förrens jag sov och barnen är ju sa stora att de klarar sig alldeles utmärkt trots en sovande mamma.

Bytet i München gick snabbt och smidigt och dessutom sa stötte vi pa nagra bekanta där.

Pa eftermiddagen kom vi fram till ett gratt och regnigt Nice. Dock lite varmare än i Sverige. Resten av dagen ägnade jag at att packa upp, sätta pa en maskin med tvätt och jag har till och med hunnit med lite jobb. Men nu är jag väldigt trött och det blir snart sängen för att orka med en intensiv vecka som väntar.


Bonne Nuit!

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Jag fick jättemycket längtan efter dina bilder. Så skönt med två veckor. Då hinner man verkligen med. Planerar för resa i slutet av juni...ska bli härligt!

Välkomna hem!

Kram

Channal sa...

Två veckor går fort! Skönt att du bor så nära. Jag brukar säga att det är som att ta bussen... Europa ligger verkligen nära idag mot förr!

Och du kunde övertala dina tjejer om det, ang V.C?!!

Du ska ha en bra start på veckan!

Bonne nuit! KRAM Anna

eastcoastmom sa...

Kul med två veckor i Sverige! VI reser till Stockholm imorron, stannar fem dagar.

Annika sa...

SÅ det finns VS i Sverige nu.
Jahapp, där ser man. Men varför lägger de butiken på Arlanda? Knäppt.
Kan tänka mig att det är dyyyrt som krut.
Undrar hur bitiken är om man jämför med butikerna i USA?
Ja, jag går väl komma vid tillfälle.


MYSIGT att ni kan åka hem så pass ofta som ni gör. Fördelen med Europa. Avundas dig det.
Snart åker ni på sommarlov också. Hur länge stannar ni då?
Regn här också.
Men det gör inget.
KRAMAR!!!

Martina sa...

Lotta-
Ja, vi har verkligen haft tva jättefina veckor i Sverige! Vad roligt att du planerar en resa dit snart. Hur länge stannar du da?
Kramar

Channal-
Tack! Hoppas din vecka ocksa startat bra.
Ja, tva veckor gar verkligen fort, men vi har ju tur som har möjligheten att aka upp relativt ofta.
Kramar

Eastcoastmom-
Hoppas att ni far 5 toppendagar i Sthlm!
Kramar

Annika-
Ja lite konstigt är det att de väljer att lägga butiken pa Arlanda. Jag skulle nog inte fa för mig att börja prova underkläder 10 minuter innan start. Jag tycker faktiskt inte att det är sa himla speciellt med VS och har lite svart att första hela hysterin kring den affären.

Ja det är ju skillnad när man bor i Europa, da är ju inte Sverige sa langt borta. I sommar stannar vi i drygt 3 veckor!
Kramar