lördag 13 april 2013

MITT HANDBAGAGE



I manga bloggar visar folk tjusiga bilder pa sitt handbagage. Nagra fa, men dyra och till synes nästan oanvända, saker som ligger snyggt och prydligt uppradade och som lätt skulle kunna fa plats i en liten clutch-väska.

För mitt handbagae behövs snarare en hel weekendbag. Allt fran pass och planbok till telefoner, handkräm, huvudvärkstabletter, alcogel, näsdukar, laddare, nycklar, anteckningsbok, godis, nagelfil, vatservetter... finns där i. Om man nu lyckas hitta nagot i den saliga röran.

Nu tar jag mitt röriga handbagage och hoppar pa flyget till kalla Sverige. Vi ses där!

6 kommentarer:

Sahra sa...

Inte så kallt. Bara blött
Kram

Martina sa...

Sahra-
Inte mycket bättre.

Saltistjejen sa...

Hoppas din resa och vistelse blir riktigt bra! Vädret är ju inte allt!! :-)

Channal sa...

Snön regnar bort! Imorgon sol och plusgrader! Inte Maldiverna precis. Ni ska ha det kanon i Svedala!!

Ditt handbagage ser helt normalt ut!

Stor KRAM!! Anna

Charlie sa ... sa...

Ser ut som min väska, men lägg till lite sladdar ;)

Waynes i Sollentuna....mina gamla hoods!!

Ha det så fint!!

KRAM

Martina sa...

Saltistjejen-
Tack!
Nej, det har du verkligen rätt i att vädret inte är det viktigaste.
Kramar

Channal-
Tack! Ja vi får det nog mysigt trots väder och vind. Nej, inte riktigt Maldiverna, man får väl vara glad om det håller sig ovanför nollan!
Kramar

Lotta-
Ja några sladdar och lite mer skräp kan vi lätt lägga till mitt handbagage också!

Så du är också från Sollentuna?!
Kramar