onsdag 16 oktober 2013

UPPFRÄSCHNING


Häromdagen när jag tittade mig själv i spegeln insåg jag att det var dags att ringa min frisör. Älskar att hon finns så nära och framför allt att hon oftast kan ta emot på kort tid!

Efter sommarens sol och bad så var det inte bara skönt utan även nödvändigt att fräscha upp håret lite genom att klippa bort alla slitna toppar. Å andra sidan så kanske jag inte hade behövt klippa bort en massa hår med tanke på hur galet mycket hår jag tappar just nu?!

Det bästa med att gå till frissan, förutom själva uppfräschningen då, är att få huvudmassage samtidigt som man får håret tvättat. Det är så skönt och avslappnande att jag nästan somnar. Det märktes antagligen? För en minut senare bjöd hon mig på kaffe!

Det här blir ett riktigt egoinlägg. Men jag hade två duktiga tjejer som tyckte det var kul att leka fotografer när jag kom hem, så det blev några bilder..







13 kommentarer:

Mam sa...

Vilka kanonbilder på dig mitt hjärta och så fint håret blev. Puss och kram

eastcoastmom sa...

Bilderna är jättefina och du är ursnygg i håret!!!!

Kom och tänka på en Brasiliengrej: ni måste äta desserten Creme de Papaya, ibland erbjuds man lite cassis ovanpå. Och en bra feijao är jättegod, en gryta på svarta bönor.

Miss Marie sa...

Snyggt! Jättefin klippning. Och visst är det skönt med huvudmassage, oommmm....! :D

Martina sa...

Mam-
Tack snälla!
Kramar

Eastcoastmom-
Tack!
Och tack för alla tips!! Ska skriva ner det där ocksa!
Kramar

Miss Marie-
Huvudmassage, ansiktsmassage, kroppsmassage... ljuvligt!
Kramar

Annika sa...

Du är jättefin, och dina flickor är BRA fotografer.
SÅÅ härligt med hårtvätt och massage. Jag brukar tänka på det som "mandelmassan i semlan" haha.
Kramar!!

Martina sa...

Annika-
Tack! Ja visst är dom duktiga?! Undrar vart det intresset kan komma ifran?!
Haha, det var bra! Harmassagen är som mandelmassan i semlan! Exakt!
Kramar

Liz sa...

Underbart fina vackra vannen! Sa underbara kort pa dig!!

Gud vad jag saknar dig nu nar jag ser sa mycket foton pa dig pa en gang...:(

Kramar!!

Channal sa...

Underbara bilder! Du är så vacker och vilket hår du har! Så fint!!

Näst nedersta bilden med pastelliga himlen och havet är ljuvlig på dig.

KRAM Anna

Sis sa...

Å super fina bilder, snygging!! Så här många bilder har man nog aldrig sett på bara dig i ett inlägg :) Jag var också till frisören idag, men för att reklamera min plattång som började BRINNA imorse... läskigt! Men nu har jag fått en ny och fin! Kramar

Martina sa...

Liz-
Tack fina du!
Saknar dig ocksa massor, det vet du!
Stora kramar

Channal-
Tack snälla!
Ja jag kunde ju haft sämre bakgrund. Och sa hade jag ju sa duktiga fotografer!
Kramar

Sis-
Nej oftast är det ju jag som star bakom kameran.
Men det är väl inte första gangen som du har en plattang som börjar brinna?!
Tur att inte haret brann upp i alla fall!
Kramar

Marina sa...

Med sådana bilder är ett "ego-inlägg" helt ok tycker jag :)

ExPIAtriate sa...

Jattefina bilder och vad snygg du ar!!!
Kram!!!

Martina sa...

Marina-
Tack!

Expiatriate wife-
Tack snälla!
Kram