lördag 8 oktober 2011

FÖDELSEDAGAR BADE HIT OCH DIT


I morse gick jag upp tidigt, nej inte lika tidigt som igar dock, för att aka och ta blodprover för att kolla det mesta; kolesterolet, sköldkörteln, järn... Man far ju inte varken äta eller dricka nagot innan därför kände jag att jag ville göra det sa fort som möjligt pa morgonen.

Efter det akte jag hem och at frukost och sen var det dags att skjutsa Emma till en födelsedagsfest pa "LaserGame".

När vi lämnat henne där akte jag och Bianca vidare till Cap3000 och när vi var färdiga där skjutsade jag Bianca till hennes kompis som ocksa skulle ha födelsedagsfest idag. Men hon skulle ha det nere i stan pa Bowlinghallen.

Bianca och jag at en sandwich i Cap3000.

Efter att ha lämnat av Bianca sa var det redan dags att aka och hämta Emma, men jag fick ingen Emma med mig hem för hon blev hembjuden till en annan kompis pa eftermiddagen.

Sa jag akte hem alldeles ensam och hade tänkt passa pa att städa badrummen och putsa fönster. Men av nagon anledning sa städade och sorterade jag i köket istället.

Mycket att röja...

Nu är hela familjen samlad igen och jag har tva ganska sa trötta tjejer som ligger och ser pa en film framför TV:n.

Kanske ska jag göra detsamma?!




Inga kommentarer: