onsdag 11 januari 2012

MITT I VECKAN


Onsdagar är en lite halvskön dag mitt i veckan.

Emma är helt ledig fran skolan och Bianca gar halvdag.

Eftersom det är S som skjutsar Bianca till skolan sa behöver jag inte skynda iväg pa morgonen vilket är skönt. Jag gar visserligen upp 6.30 ända för att se till att Bianca blir klar och kommer i väg i tid.

Men det är ganska skönt att ga upp tidigt kan jag tycka, man far ju sa mycket gjort sa tidigt pa dagen och det är härligt.

I morse hann jag städa badrummen, tvätta tre maskiner och röja lite här och där innan det var dags att hämta Bianca klockan 11!

Efter lunch fick jag dock världens matkoma, eller var tröttheten fran en för aktiv morgon kanske, och hade lätt kunnat somna om jag hade lagt mig ner.

Nu, en stor balja kaffe senare, börjar jag känna mig lite piggare igen vilket är tur för om en timme ska jag skjutsa barnen till tennisträningen och medan de är där passar jag pa att handla lite.

Inga kommentarer: