onsdag 26 september 2012

GOD MORGON



God morgon!

6 kommentarer:

Sis sa...

Såg att Bibi lagt upp en bild på nutella även på Instagram, gott! Själv stod jag och sucktade över jordnötssmör igår men köpte inget!
Kram C.

Sahra sa...

Ser inte helt nyttigt ut. Men iofs säkert bättre än det jag fick i mig, för det var ingentingen. Kram

Martina sa...

Sis-
Nästan 1 kg Nutella och idag är halva burken tom! Och jag är inte den skyldige. Men jordnötssmör är väl inte sa gott?!
Kramar

Martina sa...

Sahra-
Nej nyttigt är väl det sista som man kan kalla Nutella för! Fast du kanske borde sleva i dig nagra skedar just nu?!
Kramar

Annika sa...

Nutella är fasiken farligt GOTT.
Karolina älskar det, och jag med.
När min systerson var här åt han nutella och jordnötssmörmackor...
HIIIIIIIIIIAAAAA!!!
Kram!!

Martina sa...

Annika-
Jag tycker det kan bli lite väl mäktigt pa bröd men en sked eller sa är gott!
Nutella OCH jordnötssmörmackoar...later inte gott!
Kramar