fredag 15 februari 2013

READY FOR TAKE OFF


Om allt gar enligt tidtabell sa ska vi vara incheckade och klara för start medan ni läser det här inlägget.

Vi har en mycket lang resdag framför oss med stopp i tva olika länder och tva flygplansbyten innan vi nar slutdestinationen som ligger 4 tidszoner öster ut. Fran dörr till dörr sa kommer resan att ha tagit ungefär 24 timmar.

Jag har absolut ingen aning om hur det ser ut med internet uppkoppling pa hotellet där vi ska bo, men jag har en stark känsla av att det inte kommer att bli sa mycket av den saken under den närmsta tiden. Nu är det sol o bad, god mat, avkoppling och mycket familjetid som gäller!


När och var vi hörs nästa gang har jag absolut ingen aning om just nu, det aterstar att se.Om inte annat sa kommer jag att bildbomba sa snart vi är hemma igen.

Tills dess önskar jag alla er som har sportlov eller annan semester en riktigt härlig semester och ni andra far ha det sa bra ända!

9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Åh, vad mysigt det låter med värme o sol! Ha en härlig resa! :)

Sis sa...

Härliga Maldiverna, ha det så underbart nu!! Är så glad att mamma följer med er och få se allt vackert och uppleva allt tillsammans med er! Njut njut njut och mys massor! Kramar i mängder

Saltistjejen sa...

Åååå! Ha det nu riktigt riktigt underbart!!!!!
Jag är absoluuuut inte avundsjuk....... ;-) Ehrm....;-)
KRAM!

Channal sa...

Ska NI TILL MALDIVERNA!!?? OMG!! Mitt drömmars resemål No1!!

Njut och ha det UNDERBART!!

KRAMAR Anna

Annika sa...

UNDERBART, UNDERBART!! OOOOO GUD vad härligt.
nej, skit i bloggen och bloggar.
DU får bomba grande då du kommer hem!!
DET blir suveränt.
Jag är jätteavis!!!!
ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!
Kram!!!

Lotta i USA sa...

LOVELY!!

Qatar har jag flygit med - super!

Ha det så jätteskönt! Jag hade gärna fortsatt med semester ;)

Och ja, bomba med bilder när ni kommer hem!!!

NJUT!

Safe trip

Stor kram
Lotta

Anonymous sa...

Stort tack för att utveckla arbetet med att diskutera detta, känner jag starkt för denna och gillar att studera en hel del mer om detta ämne. Om möjligt, som du får expertis, vill du uppdatera din webbsida som har en hel del mycket mer information? Det är mycket fördelaktigt för mig.

Sandra sa...

Njut av härlig värme! Återkom med bilder ;)
Stor kram

Martina sa...

Tack alla för era gulliga hälsningar!
Vi har haft tva jättehärliga veckor pa Maldiverna och sa snart jag hinner kommer jag att lägga upp en massa bilder pa bloggen!
Kramar