torsdag 23 januari 2014

PERFECT MATCH


Så fort jag fick syn på dom här byxorna så var min tanke hur perfekt de hade passat min Emma! Dom är så mycket hon på något sätt. Söta och lekfulla med samtidigt tuffa med lite klös i.

Och så snart jag fick syn på dom här klackarna så var min första tanke hur fina och perfekta de hade varit på mina fötter!

Synd bara att jag inte vet vad det är för märke på varken byxorna eller skorna. Eller ska vi säga att det kanske är tur det?!

Båda bilderna är lånade från google. Tyvärr. Hade gärna velat att de vore mina!

7 kommentarer:

Sahra sa...

Skulle säga tur. De ser dyra ut. Men såååå snygga

Channal sa...

Roliga byxor! Går kanske att sy o fixa själv! Skorna är läckra...

Kram Anna

Martina sa...

Sahra-
Ja antagligen... suck. To die for.
Kramar

Channal-
Eh...sy är inte min starka sida. Alls. En knapp kan jag fixa men det är allt.
Men hitta snygga skor är däremot en av mina väldigt starka sidor!
Kramar

Katta sa...

Roliga och tuffa byxor. Jag gillar dom!

Martina sa...

Katta-
Dom är roliga och man skulle nog inte ga helt obemärkt förbi med dom. Men dom där skorna....
Kramar

Saltistjejen sa...

Hahaha! Ibland har man tur i oturen. ;-)
Brallorna gillar jag jättemycket. Kan tänka mig att de skulle passa Emma. Skorna är snygga men själv skulle jag inte ens drömma om sådana skor för jag får ont i fötterna bara av att titta på dem hahahaha. Sneaker Girl det är JAG det... ;-)
Kram!

Martina sa...

Saltistjejen-
Ja exakt.
Haha, ja det är ju inte precis sa att jag springer omkring i sana där klackar varje dag! I wish! För snyggt är det.
Kramar