onsdag 20 januari 2010

HEKTISK ONSDAG


Ja, att vara onsdagar oftast är ganska hektiska är väl ingen nyhet, och sa blev även denna onsdag.

Dagen startades med att jag kom upp ur sängen en halvtimme senare än vad jag hade tänkt mig och blev därför lite stressig.

Fran det att jag steg upp ur sängen, tills vi kom fram till gympan/tennisen var det manga smasaker och obetydliga personer som hann reta upp mig ordentligt. Med andra ord var jag pa ganska daligt humör och det var tur att jag hade tva timmars gympa framför mig där jag fick rejält utlopp för alla mina negativa känslor. Det var ett riktigt jobbigt pass, men det var precis vad jag behövde, och efterat kände jag mig pa mycket bättre humör igen och allt negativt var som bortblast!

Direkt efter gympan/tennisen akte vi till Cap3000 för att köpa nya pjäxor och lite andra skidkläder till Emma. Därefter lämnade vi Emma pa ett kalas och vi akte vidare för att titta pa en ny tv och en massa annat smatt och gott.

Inte förrens efter 17 var vi hemma igen och vid det här laget kände jag mig inte alls speciellt pigg; ont i halsen, trött och allmänt ont i kroppen.


Pulver, te och vitaminer är vad jag gar pa just nu känns det som.

Nu är barnen i säng och jag borde nog snart ocksa lägga huvudet pa kudden.


Ikväll gjorde vi en ansiktsmask pa Bianca. Helst hade hon velat ha tva gurkskivor pa ögonen ocksa!

Inga kommentarer: