måndag 11 januari 2010

OOOPS, I DID IT AGAIN!


I morse, klockan 5, akte S till Paris pa 2 dagars inköpsresa.

Efter att ha lämnat barnen i skolan akte jag och gympade och sen for jag in till stan för att rea-handla lite till.

Och vad bidde det da?

Jo, först och främst köpte jag ett par gröna (fula) gummistövlar, dock inte pa rea, som jag ska ha när jag traskar runt i lera/hästskit pa fredagskvällarna (da barnen är pa ridskolan alltsa), sen blev det lite böcker till barnen (inte heller pa rea) och lite allt möjligt smatt och gott.

Och sa hamnade jag förstas pa Esprit. Igen. Tva ganger till och med eftersom det finns tva Esprit butiker i Nice. Och hur ska man kunna motsa att köpa nagot pa Esprit när det dessutom hänger lappar med -30%, -50% och -70% överallt?! Det är är ju lika omöjligt som att det skulle snöa pa Maldiverna!

Sa jag kom därifran med 2 t-shirts, en polotröja, 2 jeggings (jeans som är som leggings och en stickad slags tröjklänning!

Undrar om det finns nagon avvänjingsklinik för Esprit-beroende?!

3 kommentarer:

Sis sa...

haha det är skönt att läsa att det finns de som är värre än mig ;-)
Jag har satt igång med träningen nu, svettigt skönt! Spinningpass.... galet jobbigt men gött!
Kram

Anonymous sa...

Gud vad ni har varit duktiga idag då. Var och en på sitt sätt.

Jag har varit på Sollentuna centrum idag och gissa vad jag kom hem med? Alldeles riktigt en tröjja från Esprit-butiken.

Även mammor kan!!

Kram Mam

Sis sa...

Ja äpplet faller inte långt från trädet... så ja vi får helt enkelt skylla på dig ;-) tihi'
Kram C.