tisdag 19 januari 2010

INTE HELT HUNDRA

Känner mig inte helt hundra idag.
Det började redan igar kväll när jag lag i soffan och tittade pa (en flera) min favvoserie "FBI - Lost without a trace"; jag frös, började hosta och somnade till och med under det andra avsnittet. Innan jag gick och la mig tog jag lite aspirin och nagra homeopatidroppar.

Jag är inte sjuk, men som sagt, känner mig inte helt hundra.
Jag skippade gympan och sitter nu hemma och jobbar istället. Ska försöka kurera mig med en massa te, vitaminer, homeopatidroppar och sa lite choklad ocksa.

2 kommentarer:

Sis sa...

Mmmm precis den chokladen köpte jag med mig hem till Malin i fredags... gott!

Ny kopp eller?
Skönt att det löste sig med filen, hade ju varit sjukt störigt om allt försvunnit!!
Kram C.

Martina sa...

Ja, köpte den (+ 3 till) pa Starbucks i Dubai! Jättemysiga, men det är ju julmotiv pa sa jag vet inte hur länge jag kan använda dem.