lördag 13 februari 2010

INSTÄLLD EFTERMIDDAG

I morse var det fortfarande kallt och mulet men det mesta av snön har dock smält bort.

8.20 skjutsade jag barnen till ridningen, sen akte jag vidare till Carrefour för att handla lite mat. Men innan jag kom fram till Carrefour sa blev det en liten extra tur pa motorvägen för korkat nog sa lyckades jag (hur???? ja det undrar jag med!) missa avfarten och fick helt enkelt köra vidare till nästa. Ahhhh!!!

Efter Carrefour akte jag hem och at lunch och sen sa var det dags för lite städning igen. Men jag hann inte färdigt, för strax efter 14 sa ringde de fran hästklubben och sa att ridningen pa eftermiddagen var inställd pga frusna banor (eller hagar eller vad det nu kan kallas för?!!) sa det var bara att sätta sig i bilen och aka och hämta sessorna.

Naturligtvis var de besvikna över att inte kunna forsätta rida pa eftermiddagen men de var trots allt glada da de hade klara provet för "Galop 1"!

När vi kom hem funderade jag pa att slänga in barnen som de var i tvättmaskinen för de var saaaaa skitiga och luktade häst!!! Men det fick bli en varm dusch!

Nu sitter de och gosar i soffan och ser pa en film och äter popcorn!

Inga kommentarer: