torsdag 4 februari 2010

SNORIGT MEN BÄTTRE

Usch vad jag har snorat hela förmiddagen idag, det var som att vrida pa en kran. Vet inte hur manga paket med näsdukar som jag har förbrukat idag! Men nu känner jag mig mycket bättre igen, verkligen. Det känns som att det har lättat över bröstet och att jag inte alls hostar lika mycket längre. Och sa känner jag mig mycket piggare igen.

Jag var till och med sa pigg att jag har städat idag. Och da maste det ju betyda att man känner sig ganska bra.

Nu har barnen just kommit hem fran skolan och de är saaaa besvikna da "Carnaval " som de skulle ha firat imorgon med allt vad det innebär; utklädning, fest, kakor, godis och dricka mm har ställts in pga att det ska bli regn i morgon.

Men det är ju i alla fall sista skoldagen innan februarilovet imorgon sa lite glada kommer de väl att vara i morgon i alla fall!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Så tråkigt för flickorna. Jag kommer ihåg hur fina de var förra året i sina kläder.
Det är en kul tradition ni har i Frankrike och att man gör det så öppet.
Hälsa sessorna så gott och krya på dig.
Kram från Mam