onsdag 10 februari 2010

UNDERKLÄDER

I eftermiddags akte jag och Bianca, pa tu man hand, till Cap3000 för lite shopping. Lite underklädersshopping. Inte till mig, at Bianca. Hon är ju snart 10 ar och "behöver" nu även en "överdel". Galet va'?!

Eller behöver och behöver.... men för ett tag sen sa hon till mig att hon behövde en överdel och att hon redan visste i vilken affär de fanns och att det även fanns fina trosor som passar till. Sa det verkade ju ända lite viktigt för henne. Det är ju ett stort steg för henne...och för mig!

Sa hon fick prova flera olika modeller och välja tva set som hon gillade. Sen gick vi och tittade runt i nagra andra affärer pa lite annat smatt och gott ocksa och sen sa köpte vi glass och at. Vi hade det jättemysigt och Bianca verkade jätteglad!

När vi kom hem sa skulle S och Emma just börja spela ett fragespel som vi hakade pa! Barnen vann och jag och S kom utan tvivel sist, men det var väl kanske tur det?!

1 kommentar:

Sis sa...

Ojoj ja kan inte fatta att hon fyller 10 i sommar, galet!
Vad mysigt med lite egentid med mamma, tror jag hon gillade! Och ja det var tur att ni förlorade... kan ju bli ett himla liv annars haha! Ni verkar ha ett mysigt sportlov. Ack ljuva tid när man hade sportlov, nu får man bara jobba och jobba :) Men det är ju rätt skoj det med!
Puss på er!