fredag 18 november 2011

BIANCAS RUM


Idag har jag fortsatt att jobba i Biancas rum i stort sett hela dagen. Det är inte sa lätt och det gar inte sa fort när man aldrig har gjort sant här förr. I vissa ögonblick undrar jag om jag verkligen vet vad jag har gett mig in pa eller om jag inte är alldeles knäpp?!

Men, nu är det försent för att backa sa det är bara att köra pa!

Jag ville visa nagra bilder fran hur Biancas rum sag ut innan jag började stöka till det, men jag hittade inte sa manga bra bilder, bara nagra gamla som tyvärr inte visar hela rummet sa bra. Men det var de enda jag hittade just nu.






Alla fotona är nagra ar gamla och Bianca är bara 8-9 ar pa bilderna. Rummet har dock sett likadant ut ända tills nu.

Härom dagen när vi började plocka ner tavlor och bilder fran väggarna och tömma rummet pa lite saker sag det ut sa här (kaotiskt):






Som sagt, kaotiskt.

Och nu är det än värre:




Fortsätter i morgon...

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Lycka till säger en van reparatör som heter mormor. Puss, puss

Liz sa...

wow, vilket jobb du har framfor dig, men anda sa kul att fixa och Bianca komer ju sakert att vilja hjalpa till! Kommer sakert bli jattebra!! Kram

Martina sa...

Tack! Tyvärr är jag inte lika van... och det kommer att synas.

Ja, just nu sa känns det som att jag har tagit pa mig alldeles för mycket jobb...

Kramar