onsdag 16 november 2011

LITEN SAK SOM GJORDE MIG GLAD


I förmiddags medan Bianca var i skolan gick jag och Emma här hemma och lufsade runt och tog det lite lugnt.

Efter lunch var det tid för läxläsning och sen skjutsade jag barnen till tennisträningen. Äntligen blev det träning igen efter ett langt uppehall pa grund av regn, höstlov och regn.

Medan tjejerna spelade tennis svischade jag iväg till Carrefour för att fylla pa i kylskapet. Det är minst sagt lite rörigt pa Carrefour just nu för de haller pa att bygga om totalt, men det blir nog jättefint när det väl är färdigt. Och idag möttes jag av en glad överraskning som gjorde handlingen mycket enklare och bekvämare, nämligen nya kundvagnar. Det var de bästa vagnarna jag nagonsin stött pa! Jättelätta (gjorda av plast) och sa otroligt enkla att köra! Dock nagot mindre än de gamla, men det kanske bara är bra för planboken?!


Vem säger att man inte kan bli glad av sma saker här i livet?!

Inga kommentarer: