lördag 19 november 2011

VAD HAR JAG GJORT?


Jag har jobbat med Biancas rum hela dagen, jag har ont överallt och är helt slut.

Men det värsta av allt är att jag förstört taket. Det var bara nagra sma, knappt synbara sprickor i taket och jag trodde att jag gjorde ett grundligt och ordentligt jobb när jag tog bort en massa färg och spacklade pa det. Men jag hade ingen aning att det skulle vara sa svart att fa det till en jämn yta igen....

Vagar inte ens ta ett kort pa det sa förskräckligt är det. Och ju mer jag googlar om det desto mer säker pa att taket är förstört blir jag och desto mer arg pa mig själv blir jag.

Just nu skulle jag vilja trycka pa "angra-knappen"!

Men väggarna tror jag blir bra i alla fall och sa är jag nöjd över att jag klistrat fast lister och sladdar som lossnat. Alltid nagot.






Bianca kommer nog att fa ett väldigt unikt och orginellt tak!

Inga kommentarer: