fredag 4 november 2011

BILAR OCH HUVUDVÄRK


Idag är det gratt och regnigt och da känns det ju extra jobbigt att stiga upp ur sängen pa morgonen. Speciellt när klockan bara är 6.30.

Bade jag och S akte iväg och lämnade tjejerna i skolan i morse och sen for vi vidare för att titta pa bilar. S maste snart byta sin.

I över 3 timmar tittade och blev vi informerade angaende tre olika bilar.

3 bilar pa 3 timmar! Det är nästan lika duktigt som en och samma Esprit affär i 4 timmar.

BMW, Volkswagen eller Audi?

Jag är säker pa att varje säljare vi träffade är säker pa att vi kommer att köpa just hos honom.

Vi har inte bestämt oss ännu, men att det blir en tysk bil är ju helt säkert och ett hett tips är att det lutar at en Audi.




Alla bilder lanade fran google.

Just den här modellen med 5 dörrar finns dock inte ute ännu, kommer om nagra manader, men vi har ju ingen större bradska.

Vilken tycker ni?

Efter att ha tittat pa bilar och sen handlat lite sa kom vi inte hem och at lunch förrens 13.30.

Och pa eftermiddagen har jag haft ont i huvudet och varit sa trött att jag inte fatt mycket vettigt gjort.

Nu har jag skickat iväg S för att hämta Emma i skolan och sen ska vi ha en lugn och skön kväll här hemma.


Inga kommentarer: