torsdag 24 november 2011

LJUSET I TUNNELN





Sa här sag det ut när jag hade gjort grundmalningen färdig i hela rummet vid lunchtid idag.

Pa eftermiddagen hann jag även med att mala taket färdigt.

Sa i morgon hoppas jag kunna göra resten klart.

Sen är det bara att ta bort all tjep och plast, städa, torka damm, torka damm, torka damm och flytta in alla Biancas saker och möbler igen i helgen (förhoppningsvis).

Och sen när det är klart, fast efter jul, sa ska vi leta accessoarer och dekorera rummet i "New York" som Bianca har önskat.

Man ska ju inte ropa hej... men nu äntligen börjar det kännas som att jag ser ljuset i tunneln igen.


2 kommentarer:

Anonymous sa...

Martina nu beundrar jag dig verkligen. Vad du har kämpat på denna vecka. Så spännande det ska bli att se slutresultatet. Nu vet jag vad du ska få i julklapp bl a.
Kram från mam

Martina sa...

Ja, det har verkligen varit mycket jobb. Nu hoppas jag att det snart är färdigt och att det blir bra.
En hantverks handbok??!
Kramar