onsdag 30 november 2011

FLER TIMMAR TACK


Idag hade S en ledig dag, men för Bianca var det skoldag (förmiddagen) sa klockan ringde som vanligt 6.30. Och sen har det varit full fart hela dagen.

Det första som hände i morse var att vi upptäckte att vi hade lite läckage fran toaletten! Suck. Men som tur var kunde var "handyman", Jean-Paul fixa det.

S skjutsade Bianca till skolan medan jag plockade här hemma och satte pa en tvättmaskin.

Sen akte jag till Antibes för att uträtta nagra ärenden. Man kan ju inte berätta allting sa här innan jul....

När jag kom hem igen at vi lunch och jag hjälpte barnen med läxorna.

Pa eftermiddagen städade vi här hemma och sen skjutsade S barnen till tennisträningen.

Och sa ägnade vi nagra timmar till att röja i Emmas rum som sa ofta var som ett värre bombnedslag.

Nu är barnen i säng och jag har en massa smasaker att fixa med.

Önskar att dygnet hade nagra fler timmar...


Inga kommentarer: