söndag 20 november 2011

SÖNDAG MED FAMILJEN


Igar kväll hade jag riktig agren pa grund av mitt lilla "missöde" i Biancas tak. Jag förbannade mig själv, angrade mig och googlade "lösningar" pa nätet (men det blev bara värre).

Idag har jag "sopat problemet under mattan" och med S hjälp "glömt" bort det för ett tag. Tur att jag har S som alltid positiverar och relativiserar saker och ting och säger att det inte spelar nagon roll och att jag inte ska stressa för sa lite.

Sa vi far väl ser hur det gar. Om det blir ett fint tak, ett orginellt tak eller ett tak med en skymmande affisch!

Idag har jag inte ens gatt in i Biancas rum. Det enda jag har gjort är att byta knoppar pa hennes möbler.





Just nu star skapet i hallen och har fortfarande en massa gamla affischer kvar pa sa det ser ju inte sa snyggt ut men men.

Inga kommentarer: