torsdag 16 februari 2012

FRISK


I mandags började jag äntligen känna mig pigg igen! Det var första dagen pa tva veckor som jag inte kände mig dalig och fick akuta sömnattacker utan att ha gjort speciellt mycket.

Och igar slutade jag med antibiotikan sa idag var det dags att dra pa sig träningskläderna igen. Skönt, men lite jobbigt. Det känns att jag inte tränat pa ett tag och att jag inte är helt i form.


Efter träningspasset blev det en sväng till Cap3000 där jag shoppade skönhetsprodukter pa Sephora och även lite annat smatt och gott.

Inte för att skryta, men när jag satte mig i bilen för att aka hem igen sa visade termometern pa 24 grader. Ja, okej da hade bilen statt i solen ett tag, men i alla fall. Det var härligt!

Nackdelen när solen tittar fram är ju att man ser dammet sa mycket bättre ocksa.

Inga kommentarer: