torsdag 9 februari 2012

LUFTSTRUPSINFLAMMATION


I tisdags kände jag mig bättre och trodde att jag äntligen blivit frisk igen, men redan pa eftermiddagen fick jag "aterfall" och kände mig inte bra.

I gar gjorde jag i stort sett ingenting och ända kände jag mig galet trött, hostade och var strörtförkyld. Och eftersom det inte var nagot bättre i morse sa bestämde jag mig att ga till läkaren.

"Trachéite", luftstrupsinflammation eller luftstrupskatarr är det som tar all min energi just nu. Inflammation i luftvägarna gör att syreupptagningen försämras och det är därför som jag är sa trött och anfadd av ingenting. Host och förkylning är en extra bonus pa det.

Nu har jag i alla fall fatt antibiotika och lite andra piller att knapra pa sa snart hoppas jag vara frisk och pigg igen.



Inga kommentarer: