söndag 12 februari 2012

WHITNEY


En fantastisk sangröst och underbara sanger. Men ett väldigt tragiskt livsöde. Whitney RIP. Vi kommer alltid minnas henne.

Video lanad fran Dailymotion

Jag var ett stort fan av Whitney Houston och laten "I will always love you" en av mina absoluta favoriter. För att inte tala om filmen "Bodyguard". Men det var inte bara Whitney jag gillade i den filmen... Tror att jag sag den minst 4 ganger pa bio och otaliga ganger pa TV. Och videon till "I will always love you" sag jag säkert 4 ganger i timmen under en period. Men jag var inte ensam, kommer du i hag mamma?!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Om jag gör ...... absolut en av de allra bästa filmer jag sett. Den kommer jag att se många gånger till. Så tragiskt att en så stor sångerska och artist hamnade i drogträsket och inte kunde lägga det bakom sig helt.
Puss och kram Mam

Martina sa...

Maste nog se om filmen ännu en gang till snart igen. Det var ju ända ett bra tag sen sist!
Ja verkligen tragiskt. Pengar är ingen garanti för att man ska bli lycklig...
Kramar