måndag 17 mars 2014

INGEN SNÖ I ALLA FALL



Dagens väder är soligt men disigt, disigt. Man ser ju knappt vad som är hav och vad som är himmel. Men ganska skönt trots allt. 16 grader och vi har ju i alla fall ingen snö som alla ni stockholmare (och kanske även andra?!) har idag!

Jag tog säsongens första löprunda klädd i linne. Formen var det väl sådär med. Segt. Det kändes som att jag hade gelé i benen och en klump på 5 kg i magen. Men det blev i alla fall nästan 12 km så jag får känna mig nöjd.

6 kommentarer:

Annika sa...

Nä, du är en av de få som inte har vitt idag,
Här är det nog 30+ cm och mer i kommande. Jävligt trist.
Samtidigt orkar jag inte hetsa upp mig över det. Det är vad det är…
OCH det töar snabbt.
Ruggigt redo för vår dock.
Din utsikt---grym!!
Kramar!!

Martina sa...

Annika-
Oj sa mycket! Men som sagt, det är vad det är. Finns inte sa mycket att göra at saken. Det enda är att du kanske ska önska lite mindre nästa vinter?!!!
Kramar

Desiree sa...

Ingen snö här heller tack o lov. Njuter istället i fulla drag av 19 grader! Rena rama sommartemperaturerna. Nice! Love it!

Martina sa...

Desiree-
Men ni har ju ocksa förmanen att ha bade och pa samma gang. Var och härliga temperaturer och snö pa nära hall. Lyxigt!
Kramar

Anne-Marie sa...

Vi hade uppemot +18 den gångna helgen. Nu har det blivit litet mer normala vårtemperaturer runt +10-12. Dis kan vara fint det också. :)
Kramar!

Martina sa...

Anne-Marie-
Ja det är verkligen mittemellan period just nu. Kallt, varmt, snö, sol...!
Kramar