torsdag 13 mars 2014

TORSDAGEN


Tack snälla alla fina ni som tänkte på mig igår och skickade söta och värmande hälsningar på min födelsedag. Var enda en gjorde mig jätteglad!

Jag hade verkligen en fin dag och fick dessutom de bästa presenterna. Det var inga materiella ting utan presenter som inte kan köpas för några pengar i världen. Mina prinsessor bakade jättegoda och fina cupcakes till mig, en kär vän gav mig ett mycket önskat och efterlängtat besked och jag fick flera kärleksfulla hälsningar som värmde mitt hjärta extra mycket.

Idag fortsatte jag i mitt lugna tempo. Efter en alldeles för kort natt (tackar distans och tidsskillnaden för det) och ett vansinnigt gympass på morgonen har jag inte varit till stor nytta idag.

Oh well. Vad gör väl det om hundra år?

Men hey, imorgon är det en ny dag.

7 kommentarer:

Channal sa...

Hipp Hipp Hurra! Härligt att du fick en fin dag!

❤GRATTISKRAM❤ i efterskott! Anna

Desiree sa...

Har du gjort en bra gympass så tycker jag att du ska vara stolt över dig själv. DÅ har du ju varit effektiv och fått något viktigt gjort. Låter som en härlig födelsedag.
Kram!

Martina sa...

Channal-
Tack fina!

Desiree-
Jo visst, alltid nagot. Det var en bra födelsedag!
Kramar

Anne-Marie sa...

En perfekt födelsedag. Och bra med fortsatt lugnt tempo. ;)
Och det vackra Medelhavet gör väl inte saken sämre.
Kramar!!

Charlie sa ... sa...

Grattis i efterskott!!!

Stor kram
Lotta

Annika sa...

Lugnt tempo i din miljö gillas.
Fredag idag!!
Inte dumt!
Love it!
Kramar och trevligt helg!!

Martina sa...

Anne-Marie-
Ja jobbigare dagar finns...!

Lotta-
Tack fina!

Annika-
Absolut helt okej.
Ha en fin helg du ocksa!
Kramar