tisdag 6 maj 2014

E-NUF IS E-NUF




Jag gillar att ta någoting med mig hem som souvenir när jag är ute och reser. Det kan vara precis vad som helst, men det måste vara någonting som jag använder och som inte bara står och tar plats och samlar damm här hemma. Oftast blir det smycken, kläder, några koppar...

En av souvenirerna som fick följa med i väskorna hem från Usa var förstås några lack från Essie. "E-nuf is e-nuf"... the name says it all. Och dessutom en perfekt färg att matcha mina bruna (jo jag lovar, de ser bara lite bleka ut på bilden) händer med och låtsas som att sommaren redan är här!

4 kommentarer:

Desiree sa...

Riktigt fin färg på denna. Älskar själv Essie lacken. Har ganska många Men jag är ute efter en ny lite röd nyans så denna kan absolut vara precis den jag söker. Får bege mig ner på stan och se om jag finner.
Kram!

eastcoastmom sa...

Verkligen fin färg! Har också nästan bara Essielack.

Annika sa...

Essie har så fina lack. De är de enda jag köper. Bra kvalitet på dem.
Gillar din färg, ska kolla efter den!
Sen är väl Essielacken ganska billiga hör, tror jag. Iaf om man jämför med Svedala!!
Kramar!!

Martina sa...

Desiree-
Det finns ju hur manga nyanser som helst som man absolut skulle kunna tänka sig ha!!
Kramar

Eastcoast-
Visst är den fin!
Kramar

Annika-
Dom är superbilliga i Usa jämfört med bade i Frankrike och i Sverige!!
Kramar