torsdag 8 maj 2014

HELG OCH FÖRSTA NATTKLUBBEN

Det känns som helg här idag. Och det är ju helg eftersom den 8 maj är en helgdag i Frankrike. Ingen skola idag med andra ord så i natt hade tjejerna kompisar som sov över och idag har det varit full fart.

Emma och hennes kompis har sprungit ut och in här hemma och träffat olika kompisar under hela dagen. Och de stora tjejerna är iväg på deras första nattklubb...fast under dagtid. Men ändå, när en 13-åriga (okej då snart 14-åriga) dotter går på sin första nattklubb då känns det som att vi har kommit in i ännu en ny fas. Som kommer alldeles för tidigt enligt min mening. 

Varför dom har klätt sig likadant? Det undrade jag också. Det enda svaret jag fick var ett förvånat "varför inte?!"



 Småtjejerna hade försökt sig på samma frisyrer. Jag frågade inte ens varför...

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vad fina de är! Riktiga sommarflickor. När jag var yngre drömde jag om långt och fint hår, precis som dina vackra döttrar har.

KRAM!
Lotta

Annika sa...

Awwww...så söta!!
Fina!!
Hoppas de hade jättekul.
Ja, tiden flyger verkligen. Helt sjukt.
Ärligt talat jag fattar det INTE!!!
Ha en fin helg fina Martina!!!
KRAMAR

Martina sa...

Lotta-
Tack finaste!

Annika-
Nej du om nagon vet ju verkligen hur fort tiden gar...
Fin helg du med Annika!
Kramar