lördag 10 maj 2014

ETERNITY

För 20 år sen var vackra Christy Turlington en av huvudpersonerna i Calvin Kleins reklamkampanjer för deras parfym Eternity. Och det var ungefär lika länge sen som jag blev förälskad i denna parfym.


Idag, 20 år senare, är Eternity fortfarande den parfym som jag använder mest och alltid återkommer till.

Och i år, för att fira parfymens 25 års jubileum, så är det åter igen Christy Turlington som är en av huvudpersonerna i reklamkampanjen. Den här gången tillsammans med sin man Ed Burns.  Och trots att det skiljer 20 år mellan bilderna så är Christy precis lika vacker idag som för 20 år sen.


 Time can´t touch us.

Eternity.

10 kommentarer:

Channal sa...

Coolt! Hon är lika vacker idag. Hon har inte åldrats på tjugo år. Den doftar gott men jag har aldrigt ägt en flaska Eternity!

Trevlig Helg! KRAM Anna

Gabriella Kruger sa...

Jag är också et Eternity fan! Jag har Eternity original och Eternity Summer. Origanilet gillar jag bäst. Ska testa Eternity Night. Köper en flaska när jag flyger till Sverige tror jag.
Ja, oj så snygg hon var och är!

Martina sa...

Channal-
Visst är hon?! Som sagt, i över 20 ar har det alltid funnits en flaska Eternity hemma hos mig!
Kramar

Familjen Kruger-
Förra arets Eternity Summer älskade jag!
Kramar

Pia sa...

Hon ar fantastisk vacker! sag henne "live" pa en restaurang I NY (lika vacker live)
Kram!

Desiree sa...

Åh det där är en av mina favoritparfymer alla kategorier också. Underbar, frisk och alldeles lagom på alla sätt. Wow jag kan inte tro att det har gått 20 år mellan dessa bilder när man kolla in henne. Det såg ut som det togs igår. Verkligen en klockren reklam för en parfym som heter Eternity.

Katta sa...

Även en av mina favoriter!

Marina sa...

Jag är urdålig på parfymer och letar fortfarande favorit. Frågan är om jag någonsin kommer att hitta någon...

Martina sa...

Pia-
Vad kul att du har sett henne "live"!
Kramar

Desiree-
Ja verkligen den bästa reklamen för Eternity!
Haller med om att det är en perfekt parfym och det är som sagt alltid den som jag aterkommer till och som jag alltid trivs bäst med!
Kramar

Katta-
Visst inte att det fanns sa manga som liksom jag älskar den parfymen!
Kramar

Marina-
Eternity är för mig den perfekta parfymen. Jag har svart att hitta nagon annan som jag verkligen trivs i.
Kramar

Annika sa...

ÅÅÅ jag brukade tycka att hon var vackrast i världen! OCH hon är fortfarande skitvacker!!
YAY!
Eternity! GUD vad jag älskade DEN!!! Nu var det länge sen jag hade den. Men vilken förälskelse då den kom.
Sen gillade jag Escape också då den kom.
Min parfym blev White Linen, det är den jag kört i åratal nu.
När jag var yngre bytte jag jämt.
Eternity, måste ta mig en "lukt" på den snart igen!!
Kram!!!

Martina sa...

Annika-
Som sagt, jag har aldrig övergett Eternity. Älskar den fortfarande.
Christy Turlington är verkligen vacker. Sa stilren och tidlös och perfekt för att vara ansiktet för Eternity!
Kramar