onsdag 14 maj 2014

TACK BA!



British Airways, som vi flög med senast, fram och tillbaka till Usa, lyckades skada vår ena resväska lite grann under hemresan. Inte så positivt. Men knappt 10 dagar senare levererar de en ny resväska direkt hem till oss. Snabb och bra service. Väldigt positivt!

Dock var det såklart inte exakt samma resväska som vi hade tidigare och det skiljer nog en hel del i kvaliteten... men, jag antar att det bara är att tacka och ta emot.

6 kommentarer:

Annika sa...

Ja, bra!!
Tycker jag låter schysst, och som bra costumer service!
Lite synd att de inte matchade kvallen på er förstörda väska.

Anne-Marie sa...

Bra i alla fall att de inte nonchalerade er även om inte kvaliteten var lika bra som den tidigare.
Flygbolag kan verkligen "misshandla" väskor ibland.
Kramar!

Desiree sa...

Tycker jag ändå låter positivt. Jag hoppas att du kommer att bli nöjd med nya väskan. Den ser fin ut iallafall.

Martina sa...

Annika-
Väldigt bra, och smart, customer service. Man blir glad och även om det inte exakt ersatte det man hade sa är det svart att klaga!
Kramar

Anne-Marie-
Ja väskorna blir verkligen misshandlade när man flyger. Det gäller att ha bra och taliga väskor.
Kramar

Desiree-
Jo visst var det absolut positivt trots allt!
Kramar

Mam sa...

Kanon att ni fick en ny väska. BA har verkligen bättre service än SAS. Kramis

Martina sa...

Mam-
Ja verkligen!
Kramar