British Airways, som vi flög med senast, fram och tillbaka till Usa, lyckades skada vår ena resväska lite grann under hemresan. Inte så positivt. Men knappt 10 dagar senare levererar de en ny resväska direkt hem till oss. Snabb och bra service. Väldigt positivt!
Dock var det såklart inte exakt samma resväska som vi hade tidigare och det skiljer nog en hel del i kvaliteten... men, jag antar att det bara är att tacka och ta emot.
6 kommentarer:
Ja, bra!!
Tycker jag låter schysst, och som bra costumer service!
Lite synd att de inte matchade kvallen på er förstörda väska.
Bra i alla fall att de inte nonchalerade er även om inte kvaliteten var lika bra som den tidigare.
Flygbolag kan verkligen "misshandla" väskor ibland.
Kramar!
Tycker jag ändå låter positivt. Jag hoppas att du kommer att bli nöjd med nya väskan. Den ser fin ut iallafall.
Annika-
Väldigt bra, och smart, customer service. Man blir glad och även om det inte exakt ersatte det man hade sa är det svart att klaga!
Kramar
Anne-Marie-
Ja väskorna blir verkligen misshandlade när man flyger. Det gäller att ha bra och taliga väskor.
Kramar
Desiree-
Jo visst var det absolut positivt trots allt!
Kramar
Kanon att ni fick en ny väska. BA har verkligen bättre service än SAS. Kramis
Mam-
Ja verkligen!
Kramar
Skicka en kommentar