torsdag 29 maj 2014

PERSPEKTIVEN


Livet är kaos. Hela världen är ett totalt kaos.
I alla fall i min lilla värld.
Där är ingenting som förut. Eller, egentligen är det ju det. Egentligen har ju ingeting förändrats. Ännu.

Ingenting förutom allt det där som man inte ser.
Perspektiven.
Och känslorna.

Allt det som gör skillnaden.

Det grundläggande och allra viktigaste.

Märkligt hur någonting som ingen ser, som man inte kan ta på eller mäta på ett matematiskt korrekt sätt kan göra så stor skillnad. Hela skillnaden.

Welcome to my world.

7 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Styrkekramar i massor!

Marina sa...

Utan att veta vad som vänt upp och ner på din tillvaro så hoppas jag att det ordnar till sig! Kram!

Anne-Marie sa...

Jag förstår precis vad du pratar om. Gick igenom en liknande inre förändring för många år sedan utan att något syntes i det yttre. Tog ett tag innan det blev stora förändringar.
Kramar!!

Channal sa...

Var rädd om dig och dem du älskar!

❤️KRAMAROM❤️ Anna

Martina sa...

Eastcoast-
Tack snälla för omtanken.
Kramar

Marina-
Det hoppas jag med.
Kramar

Anne-Marie-
Ja det är langa och svara processer men jag haller i huvudet att man maste göra det som känns rätt i hjärtat och att det sen blir bra till slut.
Kramar

Channal-
Tack fina. Det ska jag.
Kramar

Annika sa...

VILL bara att du ska veta att mail kommer.
Tänker på dig!!
Kramar!!!

Martina sa...

Annika-
Tack fina! Svarar snart.
Kramar