tisdag 5 oktober 2010

DAGENS BOKTIPS


Tänkte att jag skulle komma med nagra boktips och just som jag tänkte "boktips" sa fick jag en san där flashback och kom och tänka pa ett program som just hette "Dagens Boktips" som gick pa TV när jag var liten. Inte för att jag tyckte speciellt mycket om programmet, tyckte nog att det till och med var ganska trakigt, men melodin och den färgglada soffan etsade sig verkligen fast i minnet.


Ha, ha, lite roligt att jag hittade det här klippet.

Men, det var ju inte alls det som jag hade tänkt att skriva om egentligen utan om nagra böcker som jag hann med att läsa i sommar.Men a andra sidan, "Dagens Boktips" kanske är en bra rubrik att ha som inlägg i bloggen, dock inte varje dag för sa mycket hinner jag ju inte med att läsa, sa jag kanske bara ska ta en bok i taget!

Okej, da tar jag och börjar med "Gucci krigen" av Jenny Gucci.

Den handlar förstas om familjen Gucci och alla dess intriger. Om du tycker att du har en besvärlig familj, eller rättare sagt besvärlig svärfamilj, sa lovar jag att det inte är nagonting jämfört med Jenny Guccis svärfamilj! Den ena är mer galen än den andra. Det är som Dallas, fast pa riktigt!
Kul och fascinerande att läsa.

Inga kommentarer: