lördag 2 oktober 2010

KORS I TAKET


Kors i taket! Lördag och S var ledig!

Fast det är klart, direkt efter frukosten akte han iväg för att göra nagra inköp till affärerna. Men ända.

Jag och barnen tog tag i läxorna sa att vi kunde vara "lediga" resten av dagen.

Pa eftermiddagen akte jag och Bianca in till stan, och trängdes med tusentals andra. Det blev tva par byxor och lite annat smatt och gott till Bianca fran HM och Zara. Det var mer än nödvändigt da hennes enda par jeans sprack igar!

Naturligtvis var jag även inne pa Esprit men, kors i taket, sa kom jag ut tomhänt därifran. Jag far ta igen det i jul pa Esprit i Sollentuna!

När vi kom hem fran stan sa, kors i taket, fyllde jag en hel sopsäck med kläder som jag inte använt pa evigheter och aldrig kommer att använda igen. Sa skönt att bli av med en massa skit!

Med det sorgliga är att det inte märks i garderoben...maste nog fylla en säck till. Minst.


Inga kommentarer: