torsdag 14 oktober 2010

TIDEN GAR...


Igar när jag och barnen rotade bland gamla kort hittade vi de här:

Bianca 15 manader pa Paradise Island, Bahamas.

Emma 1 1/2 ar och redan da ett litet monster! Handen i bandage är inget hinder för full fart pa gunghästen.

När jag ser gamla kort som dom här sa inser jag hur fort tiden verkligen gar! Smabarnstiden är definitivt över för min del, nu har jag ju nästan tonaringar (inte i alder kanske men definitivt i attityden) till barn.

Nu bryr de sig inte om gunghästar och Teletubbies längre, nu är det kläder, Justin Bieber och facebook som star pa önskelistan! What next?!

Bianca i morse da jag lämnade henne i skolan. Idag är hon sin egen stylist och trots att det inte var sa himla kallt ute sa skulle hon absolut ha sina nyinköpta (för egna pengar) torgvantar. Hoppas hon tagit av sig dom nu, det är ju ända över 20 grader varmt ute.

Emma ville inte var med pa bild. Jobbigt. Och pinsamt.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Who vad tjusig Bianca var idag då....
Kommer ihåg Emma och hennes bandage. Hon hade det när jag kom och vi fick ta av det efter ett tag för det började lukta illa om handen. Ja då var det verkligen full fart på henne.
Hoppas du är piggare nu...
Puss och kram från Mam

Martina sa...

Ja idag är det bättre!
Kramar