tisdag 12 oktober 2010

DAGS IGEN

Idag var det dags igen...

...för fransmännen att utöva deras nationalsport strejkning. SUCK.

Men, idag har jag bara ett barn hemma med mig. Biancas fröken strejkar inte. Alltid nagot. Men däremot ryktas det om att hon är gravid, men det är en annan historia.

Efter att ha lämnat Bianca i skolan akte jag och Emma till laboratoriet för jag skulle ta ett blodprov.

Sen akte vi vidare till Cagnes-sur-Mer där jag lämnade in kläder till seconhandbutiken.

Efter det akte vi och handlade lite mat och när vi kom hem var det dags att äta lunch redan.



Sen hjälpte jag Emma med läxorna och nu är hon ute och cyklar lite.

2 kommentarer:

Liz sa...

Hej vannen!
Lite mysigt med egentid med Emma. Man far ju hoppas att det inte var Bianca du syftade pa att det ryktas om att hon ar gravid..;) Ha en bra dag, KRAM

Martina sa...

Oj, hoppasan da. Tryckfelsnisse hade visst varit framme... Jag menade förstas Biancas fröken!

Rättade snabbt till felet!!

Stora kramar till dig