tisdag 26 oktober 2010

DROGAD SOM EN HÄST


Idag var solen tillbaka pa Rivieran! Och när vi akte till tennisträningen pa förmiddagen sa sag vi de snötäckta bergstopparna mot den klarbla himmeln. Vackert!

Eftersom mitt tandonda fortfarande inte försvunnit sa var det dags för ett nytt besök hos tandläkaren idag.

Tandläkaren är aldrig kul. Men idag var det verkligen inte kul.

Borttagning av tandnerven. Det later inte kul och jag kan garantera att det var det inte heller.

I vanliga fall när jag varit hos tandläkaren har det alltid räckt med en bedövningsspruta, men idag var hon tvungen att ge mig tre stycken för att jag skulle sta ut.

Tur att det bara var lokalbedövning för annars hade jag nog sovit än!

I en timme lag jag stel som en pinne och gapade sa att käken höll pa att ga ur led.

Nästa steg blir rotfylling och krona.

Roligare hade man ju kunnat haft för pengarna.

I morgon är det makens tur att lägga sig i tandläkarstolen. Good Luck!



Inga kommentarer: